2015. szeptember 1., kedd

Első napos beszámolók

Elkezdődött az új tanév, sok más diákkal együtt én is visszatértem nemcsak az iskolába, de a kollégiumba is. A következőkbe az elmúlt néhány nap eseményeit osztom meg veletek.



Szombaton anyukámtól búcsúajándékként kaptam egy üveg Mojito koktélt, amit már aznap este el is pusztítottunk ketten. Nagyon ízlett az ital, a színe pedig gyönyörű volt!

Csúúúnya fényviszonyok :c

A múlt hét folyamán összekészítettem mindent, amire úgy gondoltam szükség lesz év közben. Bepakoltam a ruháimat az utazótáskámba, átnéztem a használati tárgyaim, elővettem a teás készletem (mivel eme nemes nedű nélkül nehezen telnek napjaim), hogy indulásra minden meglegyen és ne kelljen idegeskednem. Majd tegnap elbúcsúztam a kutyámtól, megszeretgettem a macskámat és elláttam a tyúkokat. Később még édesanyám is felhívott a munkahelyéről, hogy elköszönjön. Nem sokkal délután öt óra előtt apukám megérkezett a párjával, hogy elfuvarozzon a kollégiumba. A városba érve megálltunk és ettünk egy fagyit, mielőtt beköltöztem a megszokott szobámba. Estére szépen be is laktam a helyet, és olyan érzés volt, mintha el sem mentem volna nyári szünetre.
Az éjszaka nem volt a legkellemesebb, már éppen elszunnyadtam, mikor felébresztett a szomszédaim hangja. Egészen jól elvoltak, elbeszélgettek, elnevetgéltek, én pedig szeretek ünneprontó lenni, ezért átmentem és figyelmeztettem őket, hogy már egy kicsit lecsúsztak a lámpaoltásról. Szerencsére másodjára el is értem a célomat.
Másnap délelőtt (ma) az osztálytársak, barátok üdvözölték egymást, megosztották az élményeiket, ahogy az a nagy szünetek után lenni szokott. Majd az osztályfőnökök kivezettek minket az udvarra, ahol az igazgatónő (és ebben a pillanatban, ahogy ezt írom, felhasította az ujjam egy vizesüveg kupakja, jujj) megnyitotta a tanévet. (Nem volt kellemes a tűző napon hosszú ujjú ingben állni, sajnáltam a fiúkat, akik öltönyben voltak.) Megkaptuk az idei órarendet, megbeszéltünk néhány apróságot a tanárokkal, majd nagynehezen véget ért a mai nap.
Elmentem hát boltba, ahol még éppen sikerült lekapnom a polcról az utolsó Hammer world-öt, mielőtt az árurakodó úriember kicserélte volna. Hihetetlenül örülök a gusztustalan Lindemann poszteremnek!
Délután a kollégiumvezető még tartott egy otthongyűlést, ahol elmondta a szabályokat, tudnivalókat. Aztán a csoportnevelőnk is tartott egy szintgyűlést, ahol az új diákokkal ismertette a szokásokat.
Most pedig éppen teát iszogatok, zenét hallgatok és készülődök a lefekvéshez.

Sok sikert kívánok az új tanévhez azoknak, akik még a padot koptatják! :3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése