2015. szeptember 7., hétfő

Nagyon pici haul

Az elmúlt hétvégén rendezték meg Nagykőrösön az Arany Napokat, ahol rengeteg árus, falatozó és játék várta az ellátogatókat. Vasárnap mi is benéztünk a kollégiumba jövet, én pedig természetesen nem bírtam ki költekezés nélkül.



Egyre gyakrabban látok ilyen helyeken olyan ékszerárusokat, akiknél kristályokat is találunk. Ezért be is szereztem egy rózsakvarc medált, a már meglévő fülbevalóim mellé. Kissé idétlen a formája, de nekem valamiért jobban megtetszett, mint a háromszög vagy csepp alakúak.






Aztán mégegy medállal gazdagabb lettem. Az egyik kézműves szépségeket áruló standnál megláttam egy tálka ici-pici fém medált. Sokat gondolkodtam, hogy a hegedűset vagy a pókosat vigyem haza, de aztán megpillantottam ezt a kis boszorkányt, és azonnal eldőlt, hogy ő lesz az enyém.





És persze füstölő nélkül sem tudtam távozni. Bár olyan, amit kerestem nem volt, de még elég sokfélét nem próbáltam, szóval végül a fahéjas mellett döntöttem. Igaz még várnom kell két hetet, mire kipróbálhatom.





Barátosném nem volt olyan önző, mint én, és ő a szobatársa születésnapjára vett egy-két apróságot. Emellett még kipróbáltam egy Red Bull néven futó jégkását. Nem vártam tőle csodát, de azért mégis furcsa volt, hogy inkább ananászos rágógumira emlékeztetett, mint energiaitalra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése