2015. szeptember 15., kedd

Rajzaim 2# - fantáziavilágom

Jujj, az utóbbi napokban nem gondoztam a blogomat, de remélem mostantól sikerül valamivel intenzívebbnek lennem.

Szóval. Vettem a bátorságot, és most a második rajzos bejegyzésemmel jelentkezem. Ezennel a saját fejemből kipattant alkotásokat hoztam. Természetesen igénytelen telefonos fotókkal.

Leendő tetoválásom, a Pestisdoktor.



Első rajzom pasztellkrétával.

Ezzel nem tudom, hogy fogok-e még kezdeni valamit. Mellesleg a neve Larry

Nem mintha nagyképűsködni akarnék, pedig de de ezzel pályázatot nyertem ^u^

Mmm... Szükséges ezt kommentelni?

Édesanyám személyes kedvence.

Mikor duci karakterrel próbálkoztam. (nem, nem az orrát túrja)

Mégegy rajz, ami örökké félkész marad...

Na az már anatómia...

Amint ismét lesz hasonló mennyiségű anyag, kínozlak titeket mégegy ilyennel. És ha esetleg ti is megmutatnátok alkotásaitokat, én kíváncsian várom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése