2015. szeptember 17., csütörtök

Ha rossz a kedvem

Az utóbbi néhány napban eléggé lehangolt voltam. Viszont sok praktikám van, amivel kissé fel tudom magam vidítani. Most ezek közül mutatok meg néhányat.

1. Alkotás
Mindegy mit, mindegy hogyan, csak alkossak. Még ha az eredmény nem is lesz fenomenális, az alkotás öröme mindig ott van. Legtöbbször rajzolni szoktam, de gyakran csinálok például papírmodelleket, vagy egyszerűbb élszereket, kitűzőket is.

Papírmodell Alice, szegénynek felcseréltem a kezeit és azóta már el is pusztult. RIP




 2. Mozgás
Akár egy lassú kis séta a városban, akár egy kiadós táncolás (ez létező szókapcsolat?) egy pörgős dalra. A mozgás a testnek és a léleknek is jót tesz.

3. Vidám zene
 A zenei ízlésem legnagyobb részét főként sötét hangulatú dalok teszik ki. Viszont ez a borongós hangulatot még jobban erősíti. Éppen ezért van egy mappám, amiben kizárólag olyan zenék vannak, amik ezt képesek eloszlatni. Példának okáért a Girls! Girls! Girls! Emilie Autumntól (maga a dal kabaré hangulatú, a szövegnek viszont - számomra - komoly a mondanivalója)

4. Szöszmötölés
Nem tudok jobb nevet adni ennek a tevékenységnek. Ilyenkor leülök és olyan unalmas és felesleges dolgokat csinálok, mint a (több, mint 100 darabból álló :P) posztergyűjteményem ABC-sorrendbe rendezése, a ceruzáim szín szerinti szétválogatása, ékszerkollekcióm átnézegetése. Segít kikapcsolódni és ilyenkor nem azon gondolkozom, ami éppen bánt engem.

5. Olvasás
Előveszek egy szórakoztató könyvet, egy science-fictiont, egy fantasy-t, esetleg valami humorosat. Ilyenkor sokkal hamarabb kerül a kezembe Rejtő Jenő, Edgar Allan Poe felé pedig még távolról sem kacsintgatok.

6. Tea
Hidegebb időkben egy jó meleg rooibos (okké, hogy is kell ezt leírni?) vagy egy írkrémes-kávékrémporos, melegben egy hideg zöld tea, esetleg fehér tea, szintén kávékrémporral.


Nektek milyen módszereitek vannak a rossz kedv ellen?

3 megjegyzés:

  1. Óh Emilie Autumn. 2012-ben Pesten a club 202ben adott koncertjén a girls girls girls c számát nagyon jól előtudták adni a Burlesque hangulatban,bár az egész koncert olyan volt. =) Ha nekem rossz kedvem van, akkor általában vagy Bagdi Bellát vagy az om mani padme hum c mantrát szoktam hallgatni. Vagy pedig az Enigma-return to innocence c számát. Az a szám bárhol, bármikor jó kedvre derít, mert hát a szövege olyan csodálatos. ^^ Jó, hogy ilyen kis kreatív vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon a koncerten én is ott voltam, születésnapi ajándék volt c: Az Enigma dal pedig tényleg gyönyörű :)

      Törlés
    2. Dejó. ^^ Várom, hogy visszajöjjön. megígérte. :)

      Törlés