2015. augusztus 30., vasárnap

100 kérdés, amit senki nem kérdez - Tag

Van időm, van energiám. Mit csináljak? Mondjuk lefordítok egy iszonyat hosszú tag-et :D
Vigyázz, mert tényleg nagyon hosszú!





1. A szekrényajtód nyitva van, vagy csukva, mikor alszol?
Még nincs ajtó a szekrényemen (és a közeljövőben nem is lesz, höh), de ha lenne, biztos becsuknám. Egyszerűen kellemetlenül érzem magam, ha az ilyesmik nyitva vannak.

2. Elviszed a samponos dobozt a hotelekből?
Nem vagyok hotelek gyakori látogatója, egyszer voltam hotelben, akkor is takarítóként :D De valószínűleg nem hagynám ott, ha már az használtam.

3. Alváskor begyűröd a takarót, vagy nem?
Igen. Megnyugtat.

4. Loptál már utcatáblát?
Ömm... Valamiért eddig még nem éreztem rá kényszert. De ki tudja, lehet, hogy egyszer annyira megtetszik egy, hogy nem tudok majd nélküle élni.

5. Szeretsz öntapadós jegyzeteket használni? (nem tudom biztosra, mi a magyar neve, ez jutott eszembe)
Igen, gyakran használom tanuláshoz és emlékeztetőnek.

6. Szoktál kivágni kuponokat, amiket aztán soha nem használsz?
Régen csináltam, de mostanra leszoktam róla.

7. Inkább egy nagy medve, vagy egy méhraj támadjon meg?
Ööö... Egyik sem lehet kellemesebb a másiknál. De talán a méheket nagyobb eséllyel élném túl.






8. Vannak szeplőid?
A vállamon szokott lenni, ha megkapja a nap.

9. Mindig mosolyogsz a képeken?
Nem mindig. Sőt, viszonylag ritkán.

10. Melyik emberi viselkedés bosszant leginkább? (vagy valami ilyesmi, nagyon utána kellett néznem, mit jelent a "pet peeve" kifejezés)
Butaság és ignorencia.

11. Szoktad számolni a lépéseidet, ha sétálsz?
Csak ha lépcsőzök.

12. Pisiltél már erdőben?
Oké, nem kezd ez egy kissé offenzív lenni? :D No mindegy, mindenesetre kirándulásokkor, mikor nincs a közelben kulturált mellékhelyiség.

13. Kakiltál már erdőben?
Mégegy ilyen, és... Mivel lehetne megfenyegetni egy kérdést?

14. Szoktál táncolni annak ellenére, hogy nem szól zene?
Ha jó kedvem van, szoktam néha hadonászni.

15. Rágcsálod a tollaid és ceruzáid?
Ha rajzolok és elgondolkodok közben, akkor szoktam, de általában szeretem, ha szépek az íróeszközeim.



16. Hány személlyel aludtál együtt a héten?
Egyel sem.

17. Mekkora az ágyad?
Egyszemélyes kis ágyikó, alig hosszabb nálam.

18. Mi a "hét dala"? (gondolom ez arra utal, hogy melyik dalt hallgattad legtöbbször a héten)
Alestorm - You are a pirate. Eléggé beleragadt a fejembe, akármit csináltam, ezt dudorásztam.


19. Elfogadható, ha a fiúk rózsaszínt hordanak?
Igen. Akár homoszexuális, akár nem.

20. Nézel még rajzfilmeket?
Töménytelen mennyiségben.

21. Melyik a legkevésbé kedvenc filmed?
Annabelle - borzasztó nagyot csalódtam benne. (bár eleve nem terveztem megnézni, de még annyira sem volt borzongató, mint vártam)

22. Hol ásnád el a rejtett kincsed?
Egy elhagyatott ház közelében. Ami az erdőben van. Nem tudom, miért, de ez jutott eszembe.

23. Mit iszol ebéd mellé?
Vizet, vagy energiaitalt (höh)

24. Mibe mártogatod a csirkefalatokat?
Nem eszek pipit. Meg semmi más kisállatot. Meg nagyot sem. (de amíg ettem, addig majonézbe)

25. Mi a kedvenc ételed?
Gombapörkölt. Mmmm...

 26. Filmek, amiket újra és újra megnézel, és még mindig szereted?
Ollókezű Edward. Enyhe túlzással trilliószor láttam, és még mindig megkönnyezem a végét.

27. Legutóbbi ember, akit megpusziltál/ megpuszilt téged/ megcsókoltál/ megcsókolt téged. (angolul egy szóval mondják a kettőt, úgyhogy na)
Anyukám :D

28. Voltál valaha cserkész?
Nem :c

29. Sztriptízelnél valaha, vagy pózolnál meztelenül egy magazinnak?
Nem, borzasztó szégyenlős vagyok, de ha nem lennék az, szerintem még akkor sem.

30. Mikor írtál utoljára levelet papírra?
Mikor megbüntettek a buszon z érvénytelen diákom miatt >< Írnom kellett egy fellebbező levelet, hogy töröljék el.

31. Tudsz olajat cserélni autóban?
Elméletben tudok, mert mindig néztem, ahogy apukám csinálja, de gyakorlatban még nem próbáltam.

32. Büntettek már nem gyorshajtásért?
Nem. Nincs autóm és vezetni sem tudok.

33. Fogyott már el a benzined?
Volt már rá példa, hogy szüleimmel autóztunk és kifogytunk.

34. Milyen a kedvenc szendvicsed?
Füstölt sajtos-ketchupos (csak így kell írni, nem húzta alá)

35. Legjobb dolog reggelire?
Tükörtojás.






36. Általában mikor mész aludni?
Tízkor.

37. Lusta vagy?
Elképzelhetetlenül.

38. Gyerekként minek öltöztél be Halloween-re?
Mivel errefelé nemigen elterjedt ez az ünnep (pedig mennyire tudnám szeretni), ezért inkább a farsangot mondom, mert az a legtöbb magyar iskolában szokásos. Naszóval, az osztályommal öltöztünk be "a sötétség urainak", én pedig csinibini boszorkány voltam.


39. Mi a kínai horoszkópod?
Ha jól emlékszem, bivaly.






40. Hány nyelven beszélsz?
Az anyanyelvemen kívül csak egyet, az angolt.


41. Fel vagy iratkozva valamilyen magazinra?
Nem, de olyan van, amit rendszeresen veszek.


42. Melyik jobb: legó vagy lincoln logs?
Utána néztem, és a lincoln logs kis faház építős bigyula. Mindenesetre a legót választom, mert azt ismerem.


Ő lenne az.


43. Makacs vagy?
Nagyon ritkán, helyzettől és vitapartnertől függ.

44. Ki a jobb: Leno vagy Letterman?
Szóval Leno egy amerikai humorista, Letterman pedig egy szintén amerikai műsorvezető. Egyiküket sem ismerem és megmondom őszintén, nem keltették fel annyira az érdeklődésem, hogy utánuk nézzek.

45. Szoktál nézni szappanoperát?
Nem. Számomra nem képviselnek fontos értékeket.

46. Félsz a magasban.
Igen, és gyerekkorom óta nem voltam képes leküzdeni.

47. Énekelsz az autóban?
Már említettem, hogy nincs autóm, de Magamat ismerve biztosan énekelnék benne.

48. Énekelsz a zuhany alatt?
Néha szoktam a kollégiumban, ha a többiek is rákezdenek.

49. Táncolsz az autóban?
Lehetséges, hogy azzal is kísérném az éneklést.

50. Használtál már fegyvert?
Igen, van egy légpuskánk, azzal szoktam célba lőni.

51. Mikor készített rólad fényképész legutóbb portrét?
Az általános iskolai tablófotózáson, öt éve.

52. Szerinted a musical-ek csöpögősek?
Nyilván elég sok van, ami igen, de amiket én nézek, az általában nem (gondolok itt a Sweeney Todd-ra, ami csak remélem, hogy musical-nek számít)

53. A karácsony stresszes?
Nekem nem, mert mindenkinem megmondom, hogy én nem ünneplem és kész :D Egyébként általában az ajándékokkal időben elkészülök, a családlátogatással meg nincs gond, mert nem igazán tartjuk a kapcsolatot.

54. Ettél már pirogit?
Szóval ez egy ilyen tésztabigyó hússal töltve. És ha jól emlékszem egyszer régen anyukámmal csináltunk, szóval igen, már ettem.

55. Kedvenc gyümölcsös pite?
Anyukám féle meggyes-fahéjas.

56. Foglalkozások, amiket gyerekként szerettél volna csinálni?
Nagyon sokáig szerettem volna régész lenni, majd tűzoltó, később Forma1-es versenyző :D

57. Hiszel a szellemekben?
Igen.

58. Éreztél már deja-vu-t?
Igen, az iskolámban, mikor kilencedikes voltam, az udvaron úgy éreztem, mintha már jártam volna ott. Később kiderült, hogy tényleg jártam, méghozzá az unokatestvérem ballagásán, aki szintén ott tanult.

59. Szedsz vitamint naponta?
Ha van, akkor igen. Aztán elfogy és egy jódarabig elfelejtek venni.

60. Hordasz papucsot?
Otthon a lakásban és a kollégiumban szoktam, de utcára nem megyek benne.

61. Hordasz fürdőköpenyt?
Igen, kollégiumba jól jön.

62. Mit viselsz az ágyban?
Általában pizsamát, de ha elviselhetetlen a meleg, akkor csak fehérneműt.

63. Első koncerted?
Ha a falunapi Groovehouse-t nem számítjuk bele, akkor a Rammstein Made in Germany turné ideeső koncertje volt az. Gyakorlatilag ballagási ajándékba kaptam.






64. Walmart, Target vagy Kmart?
Mivel Magyarországon egyik sem megtalálható, ezért módosítom a kérdést.
Tesco, Auchan vagy... mondjuk Aldi?
Tesco, mert közel van.

65. Nike vagy Adidas?
Nem vagyok igazán sportmárka megszállott, legyen az Adidas, az is csak a Korn miatt.



66.Cheetos vagy Fritos?
Mivel az utóbbit még nem láttam magyar boltokban, megint csak azt kell választanom, amit ismerek. (kell nekem ilyen marhaságokba belefogni...)

67. Mogyoró vagy napraforgómag?
Mogyoró, jobban szeretem bontogatni, a szotyi nekem túl apró.

68. Hallottál már a Tres Bien bandáról?
Nem, de rögtön utána nézek.

69. Vettél már táncórákat?
Igen, mikor ballagáson keringőztünk.

70. Elképzelted már, milyen szakmája lesz a jövőbeli férjednek?
Persze, dobos a Scar the Martyr-ban.
Nem igazán gondolkodtam még ilyesmin.

71. Fel tudod csavarni a nyelved?
Régen fel tudtam, de kijöttem a gyakorlatból.

72. Nyertél már betűzési versenyt?
Mégegy kérdés, ami a magyar kultúrán kívülre esik.

73. Sírtál már örömödben?
Számtalanszor.

74. Van bakelitlemezed?
Nincs, de mindig szerettem volna.

75. Van lemezlejátszód?
Azt is csak szeretnék.






76. Égetsz rendszeresen füstölőket?
Igen, ha otthon vagyok. Kollégiumban nem lehet a tűzjeltő miatt.

77. Voltál már szerelmes?
Persze, a Scar the Martyr dobosába.Nem valószínű.

78. Kinek a koncertjét szeretnéd látni?
Slipknot és System of a Down.

79. Legutóbbi koncert, amin voltál?
Ha a falunapos is beleszámít, akkor Kis Grofó (bár nem önszántamból vittek oda), de ha nem, akkor Edda.

80. Forró tea vagy hideg tea?
Langyos tea :3 Bár ez teafajtától és időjárástól is függ.

81. Tea vagy kávé?
Tea. A kávénak sem a szagát (illatát), sem az ízét nem vagyok képes elviselni.

82. Sugar cookie vagy snickerdoodles?
Mééégegy nem őshonos kérdés. Szóval két amerikai süteményről beszélünk, talán már láttatok hasonlót nagyobb áruházakban, esetleg filmekben, interneten. Egyfajta omlós keksz-szerűség, a sugar cookie egyszerű cukros-vajas-mittudoménmilyen, a másik ennek a fahéjas változata.

Ő lenne a sugár kuki...

...ő pedig a sznikerdudli.

83. Jól tudsz úszni?
Nemhogy jól, de sehogy sem.

84. Vissza tudod tartani a lélegzeted az orrod befogása nélkül?
Igen.

85. Türelmes vagy?
Attól függ, mihez. Egyébként egészen nyugodt szoktam lenni, addig a pontig, amíg valami tényleg fel nem robbantja az agyam. Utána én robbantok fel minden mást.

86. DJ vagy zenekar egy esküvőn?
A zenekar varázsosabb, de csak azt játszik, amit tud, a DJ viszont azt amit akar. Mindenesetre az olyan zenekarok, amiket én kedvelek (lásd feljebb) nem feltétlenül illenek egy esküvőre.

87. Nyertél már versenyt?
Igen, rajzversenyen lettem első, a kör/gömb volt a téma.

Csúúúnya, igénytelen telefonos fénykép.

88. Volt már plasztikai műtéted?
Nem.

89. Melyik a jobb: fekete vagy zöld olívabogyó?
Egyiket se szeretem, ráadásul olyan régen ettem, hogy nem is emlékszem, melyik milyen ízű.

90. Tudsz kötni vagy horgolni?
Még nem, de rajta vagyok.

91. Legjobb szoba egy kandallónak?
Egy nappalit egész hangulatossá tud tenni.

92. Szeretnél megházasodni?
Nem.

93. Ha már házas vagy, mióta?
Nem vagyok az.

94. Ki tetszett a középiskolában?
A Scar the Martyr dobosa :DIgazság szerint többen is voltak, akiket szerettem nézegetni, de konkrétan egyikőjük sem érdekelt.

95. Ezt a kérdést nem értettem, szóval le sem fordítottam, de azért itt van eredeti nyelven: Do you cry and throw a fit until you get your own way?

96. Vannak gyerekeid?
Nincsenek.

97. Szeretnél gyerekeket?
Nem.

98. Mi a kedvenc színed?
Zöld c:

99. Hiányolsz most valakit?
Most éppen nem.

100. Kiket tag-elsz, hogy megcsinálják a kérdéssort?
Senkit! Ennyire kegyetlen nem vagyok. De azért ha mégis tetszett és meg szeretnéd csinálni, viheted nyugodtan :3


2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt olvasni a válaszaidat! :D van bennünk közös ;) (Feliratkzotam!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, köszönöm a visszajelzést! c:

      Törlés